Expo Marketing: jak odnieść sukces na targach w czasach nowych oczekiwań klientów?

Expo Marketing: jak odnieść sukces na targach w czasach nowych oczekiwań klientów?

PODZIEL SIĘ

Tegoroczna, czwarta już edycja Expo Marketing, którego Patronem Honorowym jest Polska Izba Przemysłu Targowego- inicjator kampanii Targi Dają Więcej odbędzie 5 czerwca 2019 r. W Warszawie świętując Global Exhibitions Day branża targowa spotka się w Centrum Praskim Koneser, aby porozmawiać o tym, jak wykorzystać wiedzę o nowych potrzebach klientów i jak skutecznie wykorzystywać najnowsze narzędzia marketingu wystawienniczego i sprzedaży.

Celem Expo Marketing jest stworzenie platformy wymiany informacji i kontaktów dla optymalnego wykorzystania targów jako skutecznego narzędzia biznesowego oraz prezentacja najnowszych osiągnięć marketingu wystawienniczego na rzecz pozyskania klientów na międzynarodowych rynkach. Impreza propaguje najlepsze praktyki i prezentuje najnowsze trendy w biznesie targowym, w którym targi stają się nie tylko areną nowych technologii, ale przede wszystkim eventem, miejscem nowych doświadczeń, emocji, spotkań budujących relacje. Organizator, firma Promedia Jerzy Osika, stawia na wystawienniczo-edukacyjny charakter wydarzenia, którego celem jest również integracja branży.

Expo Marketing odwiedzają przede wszystkim menadżerowie firm, które chcą zwiększyć efektywność prowadzonych już działań wystawienniczych lub dopiero zamierzają wystawiać się na targach i pragną zdobyć potrzebną wiedzę i kontakty. To także idealne miejsce dla tych, którzy poszukują interesujących pomysłów i miejsc do organizacji targów i innych wydarzeń. Interesującą wiedzę można będzie zyskać uczestnicząc w wykładach i panelach dyskusyjnych, które poprowadzi ekspert ds. marketingu wystawienniczego – Jerzy Osika oraz zaproszeni przez niego goście – wybitni specjaliści i praktycy w swoich dziedzinach, począwszy od marketingu internetowego po dofinansowania do działań eksportowych. Można będzie także skorzystać z indywidualnych porad wystawców.

Z prezentacji wystawienniczej skorzystają najbardziej organizatorzy targów, firmy oferujące profesjonalną zabudowę targową, dostawcy nowoczesnych rozwiązań technologicznych i usług marketingowych.

Jeśli chcesz odnieść sukces na targach, to już dziś zaznacz to wydarzenie w swoim kalendarzu.

Termin: 5 czerwca 2019

Miejsce: Warszawa, Centrum Praskie Koneser – Butelkownia

Partner Główny: Centrum Praskie Koneser

Patroni Honorowi: Polska Izba Przemysłu Targowego, Targi Dają Więcej, Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, PIOT – Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: www.expomarketing.com.pl

 

 

PODZIEL SIĘ

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ