Personalizacja | Innowacyjność | Neuromarketing
Międzynarodowe Targi Poznańskie to miejsce, które każdy specjalista marketingu powinien odwiedzić przynajmniej raz w roku. Już 15-16 listopada po raz kolejny odbędzie się tam GOLDEN MARKETING CONFERENCE. Zapraszamy na wykłady i warsztaty!
GOLDEN MARKETING CONFERENCE 2016 to największe tego typu wydarzenie w Polsce. W tym roku hasło przewodnie konferencji brzmi: BE MORE HUMAN! Prelegenci skupią się na problemie, przed którym stanęliśmy wszyscy – reklamy coraz częściej zamiast zachęcać irytują odbiorców. Ich natłok sprawia, że stają się odstraszające. Celem GOLDEN MARKETING CONFERENCE jest przekazanie uczestnikom wiedzy o tym, jak na nowo wzbudzić zainteresowanie konsumenta. Jak sprawić, by marketing stał się bardziej ludzki.
Be more human!
„Ludzka twarz marketingu” wymaga wykorzystania… najnowszych trendów i technologii. Agenda GOLDEN MARKETING CONFERENCE pozwoli zrozumieć m.in. czym jest Marketing Automation, geolokalizacja, dane behawioralne i neuronauka. Reklamy tworzone są przez ludzi i myślą o nich. Nowe rozwiązania pozwalają konsumentom znów poczuć, że są w centrum uwagi.
Warsztaty z ekspertami
Dwudniowa konferencja podzielona jest na część wykładową i warsztatową. Wydarzenie nastawione jest na aktywny udział uczestników. Przeprowadzone będą również żywe dyskusje i praktyczne warsztaty. Każdy z prelegentów przykuje uwagę słuchaczy przynajmniej na 60 minut. Pogłębione, merytoryczne i inspirujące wykłady poprowadzi, między innymi, prof. Rafał Ohme, Rafał Brzoska i Mateusz Grzesiak.
GOLDEN MARKETING CONFERENCE to wydarzenie adresowane do wszystkich związanych z działaniami promocyjnymi: pracowników agencji reklamowych, freelancerów, właścicieli przedsiębiorstw i pracowników departamentów reklamy i marketingu.
Więcej informacji: goldenmarketing.pl