O zaletach i metodach wizualizacji eventów

O zaletach i metodach wizualizacji eventów

PODZIEL SIĘ

Po co nam wizualizacja? Jakie korzyści pozwala osiągnąć organizatorom eventów? O tym dyskutowali dzisiaj w ramach Meetings Week Poland 2018 uczestnicy kolejnej debaty. Polską Izbę Przemysłu Targowego podczas debaty reprezentował Jacek Kisiała – współwłaściciel firmy Extend Vision.

Jak metoda wizualizacji pozwala budować strategie i planowanie wydarzenia? Co to jest „zasada trzech”? Na te i inne pytania uczestnicy Meetings Week Poland 2018 poznali odpowiedź podczas dzisiejszego panelu dyskusyjnego. W debacie pt. „Po co nam wizualizacja?” udział wzięli Jakub Zdrzalik (Współzałożyciel i Prezes Zarządu agencji eventowej Perfectto), Anna Nowakowska (ekspertka i blogerka strefamice.pl),Dagmara Marzyńska- Małecka (general manager – dyrektor artystyczna Atelie Dance Group ),Piotr Wojdat (prezes zarządu firmy evenea, Członek Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej), Paweł Czerniak (Dyrektor Zarządzający, Wiceprezes Zarządu Brill AV Media), Małgorzata Machynia (Dyrektor Marketingu i Działu Kreatywnego w agencji eventowej FSWO), Jacek Kisiała (wiceprezes Rady Polskiej Izby Przemysłu Targowego, współwłaściciel firmy Extend  Vision).

Polska Izba Przemysłu Targowego jest partnerem Meetings Week Poland 2018. Meetings Week Poland 2018 to tydzień wydarzeń edukacyjnych i promocyjnych branży polskiego przemysłu spotkań.

PODZIEL SIĘ

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ