W piątek, 8 grudnia Targi w Krakowie odebrały Złotego Spinacza – główną nagrodę w największym PR-owym konkursie w Polsce.
Statuetkę otrzymaliśmy w kategorii Event komercyjny za strategię komunikacji 25. Międzynarodowych Targów Książki w Krakowie®. Ta wyjątkowa nagroda dodaje nam wiatru w żagle przy pracy nad projektami, które czekają na nas w 2024 roku.
Konkursowe projekty oceniane były w pięciu obszarach: wyzwanie, diagnoza, strategia, kreacja, efektywność.
Spośród rekordowej liczby 482 zgłoszeń, Jury wyłoniło 108 nominowanych, którzy zostali nagrodzeni w 35 kategoriach. Naszymi konkurentami w kategorii Event komercyjny byli:
• Finał Predator Games 2023 (ACER POLSKA, WE!RE Fantasy, Gam3rs_X, Melmak Agencja Marketingowa)
• Zhakowany koncert w Roblox (Hill+Knowlton Strategies, ING Bank Śląski, Gong).
W tym roku Targi w Krakowie rozbiły bank z nagrodami – jesteśmy finalistami prestiżowego konkursu o nagrodę UFI Marketing Award 2023, dostaliśmy wyróżnienie w konkursie Golden Arrow i otrzymaliśmy główną nagrodę w konkursie PR Wings w kategorii “Zmiana biznesowa, komunikacyjny game changer”. Teraz do tego grona dołączył Złoty Spinacz 2023.
Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie® od lat utrzymują swoją pozycję jako jedne z najważniejszych wydarzeń kulturalnych w Polsce. Są miejscem spotkań autorów, czytelników, wydawców oraz pasjonatów literatury. Targi Książki w Krakowie stały się nie tylko okazją do zakupu nowości wydawniczych, ale także do wymiany doświadczeń i tworzenia unikatowej atmosfery.
Jubileuszowa kampania udowodniła, że targi nadal są jednym z najskuteczniejszych narzędzi promocyjnych, że są w stanie zebrać w jednym miejscu i czasie dziesiątki tysięcy uczestników, że ich realizacja opiera się na przemyślanej strategii wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi, że fantastycznie łączą świat online i offline, że są miejscem, w którym każdy – bez względu na wiek czy zainteresowania – znajdzie coś dla siebie.