„Targi Dają Więcej” pokażą się na Meetings Week Poland 2017

0

Polska Izba Przemysłu Targowego została Partnerem Strategicznym prestiżowego wydarzenia Meetings Week Poland 2017, które odbędzie w Warszawie w dniach 20-24 marca br. Wszystkich zainteresowanych kampanią „Targi Dają Więcej” zapraszamy na nasze stoisko.

MWP 2017 to 5-dniowy cykl konferencji oraz spotkań networkingowych, z udziałem reprezentantów korporacji i stowarzyszeń zawodowych, którzy odpowiadają za planowanie eventów, zakupy usług dla podróży i spotkań służbowych, oferenci z firm obsługowych, hoteli i centrów konferencyjnych a także dziennikarzy, samorządowców i polityków.

W ubiegłorocznej edycji Meetings Week Poland wzięło udział ponad 1200 osób.

 

Targi Dają Więcej – nowa kampania na start!

0

Polska Izba Przemysłu Targowego kontynuuje kampanię „Targi dają więcej”.  W tym roku działania promocyjne będą realizowane przede wszystkim w Internecie.

Celem kampanii „Targi Dają Więcej” jest budowanie pozytywnego wizerunku targów, postrzeganego w dzisiejszym świecie jako nowoczesny instrument komunikacji. Na bieżąco o naszych działaniach będziemy informowali na stronie www.targidajawiecej.pl oraz na naszym fanpagu na portalu Facebook. W tym roku włączymy się także w akcję #GED2017 z okazji Światowego Dnia Targów.

W lutym podczas spotkania na Międzynarodowych Targach Poznańskich, w którym udział wzięli przedstawiciele instytucji zrzeszonych w Polskiej Izbie Przemysłu Targowego organizatorzy kampanii stworzyli  ramowy plan działań na najbliższe miesiące. Przed nami wiele wyzwań, ale wiemy, że to będzie dobry rok!

Przed nami podróż do świata nowych, zaskakujących technologii

0

Czy można zebrać i zaprezentować różne gałęzie świata nowych technologii w jednym miejscu? Odpowiedź brzmi: tak. Wystarczy odwiedzić Targi Mobile-IT, które odbędą się po raz czwarty w Centrum Targowo-Kongresowym EXPO Kraków.

Jedno jest pewne, targi na dobre wpisały się w coroczny kalendarz najważniejszych spotkań z zakresu mobile, IT oraz nowych technologii. Choć impreza należy do młodych z roku na rok przyciąga coraz większą uwagę. Świadczą o tym liczby z ostatniej edycji, w trakcie której: 70 firm prezentowało swoje produkty i usługi na stoiskach, 1800 osób odwiedziło i brało udział w wydarzeniach towarzyszących, zaś ponad 30 mediów objęło Targi patronatem.

Opinie wystawców również potwierdzają, że pozycja Mobile-IT ugruntowała się w trakcie ich trzyletniej organizacji. Część firm pojawia się na tych targach od początku ich istnienia. Jak mówi Andrzej Ogonowski z SMSAPI3. edycja Targów Mobile-IT potwierdza, że ta impreza się przyjęła. My musimy się pokazywać, więc cieszy nas, że jest taka inicjatywa tu w Krakowie. Cenimy sobie możliwość bezpośredniego kontaktu z klientami. Ogonowski podkreśla, że impreza rozwinęła się na przestrzeni 3 lat. – Byliśmy na wszystkich dotychczasowych edycjach i ta wypada zdecydowanie najlepiej. Mierzymy zadowolenie ilością zebranych wizytówek i w tym roku mieliśmy największy ruch. Co ważne, odwiedzający są konkretni, wiedzą po co przychodzą i o co pytać. W podobnym tonie o targach wypowiada się przedstawicielka tegorocznego debiutanta, firmy eCard S.A., podkreślając dobrą organizację targów, jak i obecność profesjonalnych odwiedzających. Jesteśmy pierwszy raz na Mobile-IT i oceniamy ten pobyt bardzo dobrze. Na doskonałą ocenę składa się wysoka frekwencja zwiedzających, inne firmy, które się wystawiły oraz odbywające się prelekcje. Wszystko na wysokim poziomie. Świetnie zaaranżowane stoiska – przejrzyste i otwarte – mówi Katarzyna Dobosz, Kierownik Sprzedaży eCommerce w eCard S.A.

Do targów pozostało jeszcze kilka miesięcy, jednak organizatorzy już dziś zdradzają, iż otrzymują coraz więcej zgłoszeń ze strony firm, a tegoroczny program obfitować będzie w wiele atrakcji.

Targowe nowości – Strefa Dronów

W ramach targowej nowości organizatorzy Mobile-IT postanowili wprowadzić kolejną specjalną strefę tematyczną – Strefę Dronów, która będzie miejscem dla producentów bezzałogowych statków powietrznych, ich dystrybutorów, twórców aplikacji mobilnych poświęconym tym urządzeniom oraz ekspertów z dynamicznie rozwijającego się rynku dronów. Odbywające się w salkach seminaryjnych na terenie EXPO Kraków warsztaty prowadzone przez profesjonalistów, a także pokazowe przeloty będą niezwykle ważnym elementem programu towarzyszącego.

Wśród wydarzeń towarzyszących niezwykle ważnym elementem obecnym od pierwszej edycji jest Strefa Workshops, w której eksperci dzielą się swoją wiedzą oraz doświadczeniem z uczestnikami targów. Ogólnodostępna dla gości targowych strefa gromadzi osoby zainteresowane najnowszymi informacjami z życia branży i chętnych do poznania ciekawych case studies.

Firmy zainteresowane udziałem w 4. Targach Mobile-IT w charakterze wystawców informujemy, że zgłoszenia przyjmowane są do 31 stycznia 2017 roku.

Targi Mobile-IT

Termin: 22-23 lutego 2017

Miejsce: Międzynarodowe Centrum Targowo-Kongresowe EXPO Kraków, ul. Galicyjska 9, 31-586 Kraków

Strona internetowa: www.mobile-it.com.pl

Organizatorem Targów Mobile-IT jest firma Targi w Krakowie Sp. z o.o.

Czas na nowy czas!

0

Podobno czas leczy rany, ale szczęśliwi go nie liczą. Dla innych czas, to po prostu pieniądz, a każdy uczeń wie, że czas wolny rządzi się swoimi prawami. Komu w drogę, temu czas – żegnamy więc stary rok i z ciekawością zerkamy na nadchodzące 365 dni. A że każda rzecz ma swój czas, życzymy Wam, żebyście w nadchodzącym Nowym Roku mieli go znacznie więcej 😉
rys26-kolor-maly

Świąteczne tradycje w biznesowej sprawie

0

Dla wielu z nas sianko włożone pod obrus to coś naturalnego i zwyczajnego. Umieszczamy je tam automatycznie, często nie pamiętając o znaczeniu tego symbolu. A jego historia jest dość ciekawa – wywodzi się bowiem jeszcze z czasów pogańskich, gdzie było ofiarą dla boga Ziemiennika – patrona stepów, nieużytków rolnych, wysp i spustoszałej ziemi. Garść sianka miała zapewnić dostatek i powodzenie, a także zapewnić pomyślność plonom.

Wraz z nadejściem chrześcijaństwa zwyczaj ten zaczął symbolizować miejsce narodzin Chrystusa i miało zapewniać dobrobyt domowi. Jego źdźbła podawano zwierzętom, a nawet zakopywano na polu – wszystko po to, by w zapewnić powodzenie i urodzaj.

I choć dziś nie przywiązujemy większej wagi do symboliki – lepiej nie zapeszać 😉 I choć chętnie pod obrusem znalazłyby się też inne rzeczy, zapewniające pieniądze czy kontakty, jest znacznie skuteczniejszy sposób na ich zdobycie – zamiast zdawać się na ślepy los, lepiej budować swoje relacje na Targach. Dzięki nim i pieniądze i kontakty mamy gwarantowane 🙂

rys30-kolor-maly

Wesołych Świąt! :)

0
Set of nautical brochures in vintage style .Vector eps10

Życzymy Wam, aby te nadchodzące Święta przyniosły więcej wszystkiego – nie tylko czasu, kontaktów, wiedzy i pieniędzy, ale także spokoju, wytchnienia i rodzinnej atmosfery.

Odpocznijcie i nabierzcie energii na kolejne wyzwania, które przyniesie nam Nowy Rok! 🙂

Set of  nautical brochures in vintage style .Vector eps10

Gwiazdka Michelin na wyciągnięcie ręki

0

Dla większości Polaków pierwsze co kojarzy się z marką Michelin to – co zrozumiałe – motoryzacja, sport motorowy, opony i bezpieczeństwo. Ale Michelin to od wielu już lat także symbol gastronomicznego mistrzostwa. Wszystko za sprawą wydawanego przez francuskiego producenta przewodnika, w którym zamieszczane są oceny hoteli i restauracji. Prestiżowa „Gwiazdka Michelin” jest obiektem pożądania każdego właściciela restauracji. W naszym kraju takich szczęśliwych właścicieli restauracji, które otrzymały Gwiazdkę Michelin jest już dwóch. Drugiego z nich – Andreę Camastrę – miłośnicy gotowania mogli niedawno poznać na targach w krakowskim EXPO. Bo Targi dają więcej…

Polacy są zakochani w kuchni. Portale społecznościowe pełne są pięknych zdjęć potraw przygotowanych zarówno przez szefów kuchni, jak i przez każdego z nas. Telewizyjne programy kulinarne w rankingach oglądalności zajmują bardzo wysokie miejsca. Polacy doskonale wiedzą kim są Gordon Ramsay, Jamie Oliver, Anthony Bourdain czy Nigella Lawson. Tyle tylko, że wbrew popularnemu powiedzeniu, oczami się nie je… Dopóki najmądrzejsi tego świata nie wymyślą jak za pośrednictwem telewizji odbierać np. doznania zapachowe, tak długo tego typu programy nie będą pełne. Tu z pomocą przychodzą targi… Tylko podczas targów jesteśmy w stanie zobaczyć na żywo wyśmienite dania – poczuć ich zapach, dotknąć i posmakować – a co najważniejsze tylko targi dają nam możliwość uściśnięcia dłoni i porozmawiania z naszymi kulinarnymi idolami.

Maestro sztuki kulinarnej w Krakowie

W naszym kraju są tylko dwie restauracje nagrodzone Gwiazdką Michelin. Warszawskie Atelier Amaro i znajdująca się również w stolicy restauracja SENSES, której właścicielem jest Włoch Andrea Camastra – zakochany w Polsce i polskich produktach kulinarny wizjoner. Wynikiem jego życiowego i zawodowego doświadczenia jest kosmopolityczna, energetyczna i pełna nieskrępowanej kreatywności kuchnia. W swoim stylu gotowania przekracza granice, łączy, dzieli i rządzi. W kuchni jest reżyserem, który widzi wszystko i wszystko kontroluje. Andrea Camastra postawił na kuchnię polską. Podczas 24. edycji Międzynarodowych Targów Wyposażenia Hoteli i Gastronomii HORECA® w EXPO Kraków wybitny szef kuchni nie tylko opowiedział o osobistej filozofii kulinarnej, zdradził tajniki swojego sukcesu, ale przede wszystkim dał pokaz swego kunsztu w trakcie gotowania na żywo, którego tematem była kulinarna podróż po nowoczesnej kuchni polskiej.

W każdej z dziedzin mamy swoich idoli i autorytety, od których chcemy czerpać najlepsze wzorce. Czy to będzie wybitny sportowiec, pisarz, muzyk czy szef kuchni, tylko podczas imprez targowych możemy z nimi obcować w pełni. Targi to jedna z nielicznych okazji, kiedy naszym idolom możemy przyjrzeć się z bliska i zapytać o nurtujące nas kwestie. Wkrótce Święta Bożego Narodzenia – być może tuż po tym jak w wigilijny wieczór na niebie rozbłyśnie pierwsza gwiazdka, będziemy mogli delektować się potrawami podpatrzonymi u maestro Camastry i w naszych domach zagości też… Gwiazdka Michelin. Bo przecież Targi Dają Więcej! Bon Appetit! 🙂

Kulisy targowe, czyli dzień z życia wystawcy

0

Jadąc na Targi jako wystawca, kilku rzeczy można być pewnym – tego, że będzie to kilka dni naprawdę wytężonej pracy i tego, że to jedna z najlepszych inwestycji wizerunkowych i biznesowych.

Towarzyszyliśmy firmie AGIW Gastro podczas tegorocznych Międzynarodowych Targów Wyposażenia Hoteli i Gastronomii HORECA®, organizowanych przez Targi w Krakowie. Zobaczcie jakie targowe kulisy zdradzają nasi bohaterowie!

 

Świąteczne dylematy

0

Boże Narodzenie to czas, kiedy najważniejsza powinna być rodzinna atmosfera, wyciszenie i odpoczynek. Tymczasem okazuje się, że często tym, co przed Świętami spędza nam sen z powiek, są… pieniądze.

Wg deklaracji i sondaży, przeciętny Polak zamierza wydać w tym roku na Boże Narodzenie ok. 720 złotych i tylko część tej kwoty przeznaczona zostanie na prezenty. Pozostałe środki pochłoną kwestie organizacyjne i dojazdy do mieszkających dalej członków rodziny. Dlatego nie dziwi fakt, że pieniądze to jeden z prezentów, które najczęściej pojawiają się wśród świątecznych życzeń składanych z opłatkiem w dłoni.

I choć pomysłów na zdobycie dodatkowych środków jest wiele, my polecamy Waszej uwadze szczególnie jeden, który od lat z powodzeniem stosujemy w praktyce. To udział w Targach – imprezach, które dzięki wyjątkowej specyfice i zgromadzeniu w jednym czasie wielu podmiotów i klientów z różnych branż, umożliwiają szybsze i skuteczniejsze nawiązanie relacji biznesowych i zdobywanie nowych projektów. Po prostu dają więcej: czasu, wiedzy, kontaktów i pieniędzy 😉

rys27-kolor-maly

 

Egzamin z Targów zdany na 6!

0

Światowy Dzień Targów jako temat egzaminacyjny? Teraz to możliwe! Wszystko dzięki współpracy Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i Międzynarodowych Targów Poznańskich. 

Studenci po raz kolejny zagościli w przestrzeni Międzynarodowych Targów Poznańskich. Tradycyjny egzamin zdawany w uczelnianych ławach, zamienili na prezentację prac zaliczeniowych przed jury złożonym z ekspertów branży targowej. Ta nietypowa forma egzaminu to wynik współpracy Polskiej Izby Przemysłu Targowego i Międzynarodowych Targów Poznańskich ze środowiskiem akademickim.

Prezentacje powstawały w ramach przedmiotu Targi i Wystawy Międzynarodowe, prowadzonego przez prof. dr hab. Henryka Mruka, wybitnego specjalistę w zakresie marketingu targowego. Na taką formę zaliczenia przedmiotu zdecydowało się niemal 130 studentów, którzy pracowali w kilkuosobowych grupach. Wśród kilkunastu zaproponowanych im tematów powiązanych z problematyką targową, po raz pierwszy znalazł się temat Światowego Dnia Targów.

 

NADCHODZĄCE WYDARZENIA »

Międzynarodowe Targi Poznańskie

Międzynarodowe Targi Poznańskie

Międzynarodowe Targi Poznańskie

Targi Lublin