Co najmniej 400 powodów, żeby przyjść na targi OPTYKA

Co najmniej 400 powodów, żeby przyjść na targi OPTYKA

PODZIEL SIĘ

Z każdą edycją targów OPTYKA słupki statystyk pną się w górę. Zainteresowanie poznańskim wydarzeniem jest coraz większe,  a o tym co nowego dzieje się w branży optycznej dowiemy się już 

18 i 19 listopada.

We wspólnym przedsięwzięciu Krajowej Rzemieślniczej Izby Optycznej oraz Międzynarodowych Targów Poznańskich weźmie udział rekordowa liczba wystawców – obecnie jest ich 120.  Zwiedzający zobaczą ponad 400 marek różnych producentów z całego świata.

– Targi OPTYKA odzwierciedlają kondycję branży, która cały czas dynamicznie się rozwija. Spotkania biznesowe, Konferencja naukowa, czy Wieczór Branżowy to nieograniczone możliwości nawiązywania kontaktów i podtrzymywania relacji z klientami – komentuje Barbara Vogt, dyrektor targów OPTYKA.

Zainteresowanie  zwiedzających jest bardzo duże i widać, że „branża czeka” już na to wydarzenie. W porównaniu z poprzednią edycją przybywa rejestracji elektronicznych. – Widzimy, że właściciele i menedżerowie salonów optycznych, optometryści oraz optycy dużo wcześniej planują wizytę na targach, a przyjazd na miejsce z już wydrukowanym biletem wstępu oszczędza czas. Platforma www.mtp24.pl cieszy się coraz większą popularnością i daje możliwość pobrania bezpłatnego biletu wstępu, aktywację zaproszeń, które optycy mogą otrzymać od swoich partnerów handlowych-wystawców, a także kupić zaproszenie na Wieczór Branżowy – dodaje Vogt. Gwiazdą wieczoru będzie KAYAH & Royal Quartet, a sponsorem występu są marki HOYA i SEIKO.

Złoty Medal

Filarem targów są ekspozycje wystawców. To właśnie tam prowadzone będą rozmowy handlowe, negocjowane warunki zakupów czy poznawani nowi dostawcy. Poznamy najlepsze produkty nagrodzone  Złotym Medalem Międzynarodowych Targów Poznańskich i zagłosujemy w plebiscycie „Złoty Medal – Wybór Konsumenta”. W tym roku Złoty Medal Targów OPTYKA otrzymały następujące produkty: Auto/refrakto/kerato/tonometr z pachymetrią Tonoref III (NIDEK CO. Ltd., Japonia, zgłaszający: Poland Optical Sp. z o.o., Cieszyn); Bezszablonowy zestaw szlifierski Delta 2 (Essilor International, Francja, Zgłaszający: Essilor Polonia Sp. z o.o., Warszawa); DNEye® Scanner (RODENSTOCK GmbH, Niemcy, zgłaszający: RODENSTOCK Polska Sp. z o.o., Warszawa); HOYA EyeGenius (HOYA LENS POLAND Sp. z o.o., Piaseczno); NIL TITANIUM LOOKKINO (LOOK THE CONCEPT FACTORY, Włochy); Oprawy okularowe ZEISS Model 40006 (Stepper Eyewear, Niemcy, zgłaszający: Optimex – Viscom, Warszawa); Soczewki okularowe EyeDrive® (JZO Sp. z o.o., Jelenia Góra; SparkMi™ urządzenie do pomiarów optycznych (Shamir Optical Industry Ltd., Izrael; zZgłaszający: Shamir Polska Sp. z o.o., Warszawa); Technologia ZEISS DriveSafe (Carl Zeiss Vision BG Vision Care, Niemcy; zgłaszający: Carl Zeiss Sp. z o.o., Warszawa); Zestaw szlifierski ATTITUDE (JZO Sp. z o.o., Jelenia Góra)

Vision Science– nauka o widzeniu

To nie wszystko. Są dodatkowe elementy podkreślające wyjątkowość wydarzenia – to wysoki poziom merytoryczny programu targowego.Celem Konferencji Naukowej OPTYKA 2016 jest podkreślenie integracji specjalistów z różnych dyscyplin: anatomii, biologii, optyki, fizjologii oraz psychologii. Jak mówi prof. dr hab. Ryszard Naskręcki, kierownik Pracowni Fizyki Widzenia i Optometrii UAM, patron merytoryczny konferencji, poznanie i zrozumienie fenomenu ludzkiego widzenia jest konieczne, zarówno ze względów poznawczych, ale także, a może i przede wszystkim, ze względów utylitarnych. Zmieniające się w ostatnich kilku dekadach warunki pracy układu wzrokowego oraz istotne wydłużanie się czasu trwania ludzkiego życia wymuszają intensyfikację działań badawczych oraz aplikacyjnych w tym obszarze. Na świecie powstają silne, interdyscyplinarne zespoły specjalistów, których celem jest zidentyfikowanie, zrozumienie oraz skuteczne i szybkie „rozwiązanie problemu”.

W programie Konferencji Naukowej OPTYKA 2016 pracownicy naukowi przedstawią dziesięć referatów. Uzupełnieniem konferencji będzie  sesja posterowa. Wydarzenie odzwierciedli różne aspekty prowadzonych w polskich ośrodkach akademickich badań z zakresu Vision Science.

Swoje nowości w Speaker’s Corner zaprezentują producenci i dystrybutorzy. Nie braknie również wiedzy biznesowej – dr Marek Borowiński, specjalista od Visual Merchandisingu, znany uczestnikom wcześniejszych edycji targów i Kongresów KRIO, zawróci uwagę na sposoby komunikacji z klientem, które w erze mediów społecznościowych są inne niż kilka lat temu. Nie od dziś wiadomo, że wiedza z dziedziny psychologii i antropologii przydaje się w aranżacji salonów optycznych. Wrażenia estetyczne klienta budzą emocje i wpływają na decyzje zakupowe. Po Wzorcowym Salonie Optycznym, oprowadzać  będzie dr Marek Borowiński. Specjalistę spotkamy każdego dnia w godzinach 13.00, 14.00 i 15.00.

Klient – ambasador salonu

Okularowa moda zmienia się jak w kalejdoskopie. Pojawiający się w salonie optycznym klient nie musi wiedzieć, które okulary pasują do jego kształtu twarzy, fryzury, typu urody, a nawet do osobowości. Dobór opraw to zadanie obsługi, ale żeby to zrobić dobrze, trzeba się tego nauczyć. Właśnie tę potrzebę spełnią odbywające się po raz pierwszy na targach warsztaty „Stylista opraw okularowych”. Pod okiem Mistrza Świata w Makijażu Profesjonalnym – Olafa Tabaczyńskiego uczestnicy poznają metody doboru opraw okularów w praktyce, tak by klient wyszedł z salonu zadowolony ze swojego wyglądu.

W poprzedniej edycji aż 2274 specjalistów spotkało się z wystawcami i posiadło wiedzę, jak wyprzedzić konkurencję. Stojąc przed wyzwaniami jakie pojawiają się przed salonami optycznymi można przypuszczać, że w tym roku przedsiębiorców, którzy chcą być o krok do przodu z pewnością przybędzie.

Szczegółowe informacje dotyczące targów,  program Konferencji i pozostałych wydarzeń znajdziemy na stronie internetowej www.targioptyka.mtp.pl.

Do zobaczenia w Poznaniu!

PODZIEL SIĘ

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ