“Młodzi Na Targach”. Targi przyjęły falę młodzieńczej energii!

“Młodzi Na Targach”. Targi przyjęły falę młodzieńczej energii!

PODZIEL SIĘ

W ostatnich latach mogliśmy zaobserwować liczne zmiany w dynamice wydarzeń targowych, które obejmują czynniki, takie jak zmiany w sposobie prezentacji i promocji produktów, nowe technologie stosowane na targach, nowe trendy, interaktywne doświadczenia, a także różnorodność tematyczną i kreatywne podejście organizatorów do tworzenia wydarzeń, które przyciągają uwagę i angażują odwiedzających.

Coraz częściej na tle targowych wydarzeń młodzi ludzie wyłaniają się jako aktywni ich uczestnicy i katalizatory zmian. Organizatorzy dbają o to, by organizowane przez nich imprezy były dostosowane do potrzeb i pragnień młodszego pokolenia, a targi, znane ze swoich tętniących życiem i różnorodnych wydarzeń towarzyszących, przyjęły falę młodzieńczej energii.

Tym wpisem powracamy do cyklu “Młodzi Na Targach”, w którym pytamy największych organizatorów targów oraz ośrodki targowe w Polsce, w jaki sposób targi zmieniają się i otwierają na coraz młodsze pokolenia zwiedzających.

Kolejnej wypowiedzi udzieliła nam Grupa MTP.

“Jak wynika z raportu przygotowanego przez infuture.institute Natalii Hatalskiej dla Grupy MTP, dla młodego pokolenia (nazywanego dziś pokoleniem Zombie – od ciągłego wpatrywania się w ekrany smartfonów) ważne jest budowanie relacji w świecie rzeczywistym. Młodzi nie wyobrażają sobie życia bez spotkań i relacji bezpośrednich. 95 procent uczestniczących w badaniu respondentów deklaruje, że targi organizowane w świecie rzeczywistym pozwalają im w łatwy sposób nawiązać relacje osobiste. Potwierdzeniem tych słów jest duże zainteresowanie młodzieży imprezami organizowanymi przez Grupę MTP.

Przykładem mogą tu być targi Poznań Game Arena. W październiku ubiegłego roku w tym wielkim święcie gamingu uczestniczyło ponad 47 tysięcy osób, wśród nich przeważali młodzi ludzie. Podobnie było na Poznańskich Targach Książki i Targach Edukacyjnych – w 2022 roku wzięło w nich udział aż 41 tysięcy osób, a w 2023 r. niespełna 70 tysięcy osób.

Nie mniejszym zainteresowaniem cieszą się imprezy motoryzacyjne – Poznań Motor Show, Retro Motor Show czy Caravans Show Poland. Młodych fanów przyciągają też Tour Salon, Rybomania czy zawody jeździeckie CAVALIADA.

Z myślą o młodych korzystamy też z nowych kanałów komunikacji. Na TikToku są m.in. CAVALIADA i PGA, wiele imprez ma swoje konta na Instagramie, a niemal wszystkie na Facebooku.

Zmieniają się nie tylko wydarzenia, ale także przestrzeń Międzynarodowych Targów Poznańskich, które otworzyły się na miasto. Na nowo otwartym Placu Powszechnej Wystawy w ubiegłym roku miał miejsce Poznański Jarmark Świąteczny.”

PODZIEL SIĘ

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ