„Polagra” – więcej niż targi

„Polagra” – więcej niż targi

PODZIEL SIĘ

Już 30 września w Poznaniu rozpocznie się największe wydarzenie kierowane do branży spożywczej i sektora Horeca. Jak zapowiada się tegoroczna edycja targów Polagra Food, Polagra Tech oraz Polagra Gastro/Invest Hotel?

Targi „Polagra” to wydarzenie, które od wielu lat jest miejscem spotkań i rozmów o przyszłości sektora spożywczego i gastronomicznego. Producenci żywności, restauratorzy, przedstawiciele placówek handlowych mało- i wielkoformatowych, dostawcy maszyn i urządzeń dla sektora spożywczego i gastronomicznego przyjeżdżają do Poznania, by poznać nowości, skonfrontować ofertę z oczekiwaniami klientów biznesowych, zacieśnić relacje biznesowe i nawiązać nowe kontakty handlowe. Takie możliwości daje ekspozycja zlokalizowana na terenie całych Międzynarodowych Targów Poznańskich. Warto jednak pamiętać, że ramach tegorocznej wystawy odbędą się także wydarzenia, które przybliżą trendy rynkowe, zachowania współczesnych konsumentów i ich motywacje oraz marketingowe narzędzia, z których warto korzystać.

Już pierwszego dnia targów będzie można zagłębić się w świat influencer marketingu. Podczas specjalnego szkolenia prowadzonego przez agencję Friends&Brands uczestnicy otrzymają przede wszystkim odpowiedź na pytanie z jakim typem influencerów powinna pracować branża foodowa, bo jak się okazuje odpowiedź nie jest wcale tak oczywista, i jakie modele współpracy gwarantują dziś najlepsze efekty.  Z kolei prelegenci z Umbrella Group Marketing przedstawią w pigułce trendy konsumenckie i wskażą jaki jest ich wpływ na półkę sprzedażową z perspektywa producenta i dystrybutora.

Drugiego dnia z kolei na scenie pojawią się eksperci z kancelarii WKB Wierciński, Kwieciński, Baher, którzy już od kilku lat goszczą na targach POLAGRA FOOD i udzielają informacji w zakresie najnowszych obowiązków dotyczących znakowania produktów. W ramach spotkania będzie można dowiedzieć się o aktualnych wymogach ustawodawcy i tych, których należy spodziewać się w najbliższym czasie. Nie zabraknie też szczegółów na temat komunikacji „proekologicznej” na produktach spożywczych i w ich reklamie związanych z trendami zero waste, nude food czy eko. Pojawi się także odpowiedź na pytanie o to jak bezpiecznie stosować takie oznaczenia jak: „bez laktozy”, „bezglutenowy”, „bez antybiotyków”, „wege”, „vegan” czy „bio”.

Trend vege będzie także tematem panelu dyskusyjnego na temat perspektyw rozwoju produktów roślinnych”, w trakcie którego zostaną przedstawione statystyki na temat wegan, wegetarian i osób redukujących konsumpcję mięsa, a także motywy związane z rezygnacją spożycie mięsa i wynikające z tego potrzeby. Zaprezentowane zostaną także fakty dotyczące rozwój rynku roślinnych zamienników produktów odzwierzęcych.

Spotkania w pawilonie sektora HoReCa  odbywać się będą z kolei na tle konkursów i pokazów kulinarnych z udziałem znakomitych gości. Gastronomiczne serce targów zabije najmocniej w strefie kulinarnej, w której odbędzie się 19. finał Kulinarnego Pucharu Polski – konkursu mogącego pochwalić się rekomendacją najważniejszych stowarzyszeń branżowych w Polsce i cieszącym się ogromnym prestiżem w gronie szefów kuchni. Podczas tegorocznej edycji targów powrócą także pokazy Master Class Show. Mistrzowie polskiej sceny kulinarnej podzielą się swoją wiedzą na temat roli ziół w kuchni, wykorzystania serów zagrodowych, nowoczesnych deserów restauracyjnych czy kuchni Podlasia, która powinna być inspiracją dla szefów kuchni stojących przed zadaniem zbudowania vegańskiego menu.

Warto także pamiętać, że w tym roku targom POLAGRA FOOD, POLAGRA TECH i POLAGRA GASTRO / INVEST HOTEL ponownie towarzyszą Międzynarodowe Targi Techniki Pakowania i Etykietowania TAROPAK. Na wszystkie wydarzenia obowiązuje jeden bilet!

 

PODZIEL SIĘ

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ