Targi zazwyczaj kojarzą się z miejscem, na którym prezentowane są konkretne produkty i usługi danej firmy, czyli Wystawcy. To tzw. stoiska lub zabudowy targowej, które są integralną częścią każdych targów a często też wielu innych wydarzeń, jak kongresy, czy eventy. Bez nich praktycznie większość targów się po prostu nie odbędzie.
Wystawcy mogą zamówić stoisko standardowe (systemowe). Może ono być dowolnej wielkości od kilku do kilkudziesięciu m2, z wyposażeniem lub bez. Moduły można dowolnie łączyć, co zapewnia względną swobodę aranżacji. Najczęściej spotykane zabudowy to stoiska w systemie oktagonalnym (tzw. oktanorma) oraz w systemie syma.
Przykładowe stoiska systemowe
Stoiska systemowe to z pewnością łatwe i szybkie rozwiązanie, ale czy pozwolą Wystawcy – na tle kilkuset lub kilku tysięcy niemal identycznych stoisk targowych – wyróżnić się, przykuć uwagę kontrahentów, zwiedzających, mediów? … RACZEJ NIE.
Alternatywą dla Wystawców chcących pozyskać atencję i zainteresowanie kontrahentów, zwiedzających czy mediów są STOISKA INDYWIDUALNE tworzone w oparciu o NIEPOWTARZALNY, UNIKALNY PROJEKT.
Przykładowe stoiska indywidualne
Z wieloletniej praktyki wynika, iż aby impreza dla Wystawców była udana i przyniosła spodziewane korzyści, których oczekuje Klient wystawiając swoje produkty w 80% zależy od WYGLĄDU STOISKA i SPOSOBU PREZEWNTACJI PRODUKTU.
Aby Wystawca mógł właściwie zaprezentować swoje wyroby i usługi specjaliści z branży usług targowych proponują najlepsze rozwiązania, które podnoszą walory prezentowanych produktów oraz eksponują markę firmy poprzez właściwie zaprojektowane stoisko targowe pozwalające również wyróżnić się na tle standardowej, systemowej zabudowy większości innych Wystawców.
Stoisko targowe Wystawcy powinno charakteryzować się wyjątkowością z zaznaczeniem charakteru i sposobu prezentacji, odpowiednią reklamą, oświetleniem, dobrą widocznością i dostępem do wszystkich eksponatów. Oprócz prezentowania wyrobów, produktów czy usług Wystawca poprzez udział w targach buduje także swój wizerunek stąd, aby skutecznie wygrywać rywalizację z konkurencją należy wyróżnić się indywidualnym, niebanalnym stoiskiem.
Stoiska według indywidualnych projektów mogą być zarówno parterowe, jak i piętrowe. Mogą wyróżniać się kolorystyką, rodzajem użytych materiałów, rodzajem oświetlenia, reklamą w tym audiowizualną, aranżacją wnętrza stoiska i pokoi do rozmów. Stoiska indywidualne oferowane są w nieskończonej liczbie wariantów i możliwości – ograniczeniem jest tutaj w zasadzie jedynie nasza wyobraźnia.
W celu właściwego dopasowania stoiska targowego do potrzeb Klienta warto skorzystać z usług profesjonalnych firm specjalizujących się projektowaniu i tworzeniu indywidualnych stoisk targowych.