Oto spot, który zdobył główną nagrodę w konkursie Targi 4.0

Oto spot, który zdobył główną nagrodę w konkursie Targi 4.0

PODZIEL SIĘ

Esej, spot promocyjny albo prezentacja multimedialna poświęcona branży targowej.  To zadanie, które Polska Izba Przemysłu Targowego postawiła przed uczestnikami konkursu „Targi 4.0”. Prezentujemy zwycięski spot promocyjny, którego autorką jest Malwina Maier, studentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Konkurs dla studentów polskich uczelni „Targi 4.0” był jednym z elementów kampanii Targi Dają Więcej. Do udziału w konkursie zaproszeni zostali studenci wydziałów zarządzania i marketingu. Ich zadaniem było przygotowanie eseju, prezentacji multimedialnej lub spotu na jeden z dziesięciu tematów poświęconych branży targowej, jej przyszłości, a także narzędziom, które organizatorzy targów mogą wykorzystywać w promocji swoich wydarzeń. Do wygrania były atrakcyjne nagrody m.in. stypendium naukowe o wartości 3 tys. złotych, tablety czy inne nagrody rzeczowe.

Jury powołane przez Polską Izbę Przemysłu Targowego, w którym znalazły się m.in. dr Małgorzata Legiędź-Gałuszka – rektor Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej we Włocławku czy Lena Bretes – w przeszłości dziennikarka i prezenterka telewizji TVP oraz założyciel TVP-INFO, a obecnie dyrektor World Trade Center w Poznaniu, oceniło przesłane prace, a nagrody zwycięzcom wręczono podczas uroczystej gali w Warszawie w dniu 5 czerwca br.

W kategorii „spot promocyjny” jury przyznało stypendium o wartości 3 tys. złotych netto Malwinie Maier za pracę pt. „Targi Dają Więcej – korzyści z udziału w targach”. Oto zwycięski spot:

PODZIEL SIĘ

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ